Na váš web a na weby vašich partnerů můžete umístit objednávkové formuláře.
Z jednoho místa vám spravujeme, jaké informace se na formulářích zobrazují.
Na vaši databázi klientů rozešleme marketingový email a postaráme se o jeho doručení.
V průběhu objednávkového, platebního a registračního procesu informujeme vše zákazníky.
Připravíme pro vás číselné řady dle vašich požadavků
postaráme se o to, aby čísla objednávek a faktur byly unikátní.
Po zaplacení automaticky vystavíme fakturu a zašleme ji zákazníkovi.
Po skončení události vyexportujeme faktury do účetního systému. Ušetříme tak práci vaší účetní.
V tuto chvíli podporujeme účetní systém Pohoda a exportní formát CSV. Pro zájem o další formáty nás kontaktujte.
Kdykoli si můžete vyexportovat seznam účastníků ve formátu XLSX, nebo PDF
Získáte přístup k informacím o ostatních účastnících.
Můžete si v klidu doma vytipovat partnery pro síťování.
Vyplníte registrační formulář a ihned můžete přejít k platbě. Není nutné čekat, až vám někdo zašle informace k platbě.
Pro platbu si můžete vybrat jakýkoli způsob vás napadne. Podporujeme Platbu na účet, QR kód i platbu kartou.
Sestavte si osobní profil a nechte si poradit tímto videem: O networkingu
Můžete si přidávat ostatní účastníky do oblíbených, tím se zase trochu sblížíte a budujete vaši malou síť v rámci události
Kontaktujte lidi, se kterými se chcete spojit ještě před konferencí a domluvte si s nimi schůzku o networkingové pauze.
Konferencí to samozřejmě nekončí, máte možnost kdykoli nahlédnout do seznamu účastníků a vyhledat kontakt, který potřebujete.